.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حمايت از صنايع چوب و كاغذ مازندران با خريد كاغذ

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي كشور گفت: با خريد كاغذ روزنامه‌اي از توليدات شركت صنايع چوب و كاغذ مازندران حمايت مي‌كنيم.

به گزارش فارس، سيد محمد حسيني جمعه در حاشيه بازديد از شركت صنايع چوب و كاغذ مازندران در جمع خبرنگاران با بيان اينكه بايد از توليدات داخلي حمايت كرد، گفت: صنايع چوب و كاغذ از صنايع كم‌نظيري در منطقه است و محصولات مورد نياز را توليد مي‌كند، بنابراين بايد تقويت شود تا كشور به واردات متكي نشود.

وي تصريح كرد: نوسانات بازار جهاني بر اقتصاد و توليدات داخلي تاثير گذاشته است و چون تغييرات انجام مي‌شود نمي‌توان به مقطعي خاص بسنده كرد.

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي با اشاره به اين مهم كه مسئولان كشور تلاش دارند تا در بحران جهاني از توليدات داخلي حمايت شود، بيان داشت: اگر به توليدات داخل كشور توجه نشود اشتغال و آينده كشور متزلزل مي‌شود.
وي اظهار داشت: مسئولان استاني اطلاعاتي در مورد توليدات شركت صنايع چوب و كاغذ و مشكلات فراروي اين كارخانه داده بودند و با بازديدي كه هم‌اكنون از اين صنعت استراتژيكي در خاورميانه به عمل آمد، شخصا پيگير بوده و قطعا به حمايت روي مي‌آوريم.
حسيني خاطرنشان كرد: پيشنهادات هيئت مديره اين شركت مورد بررسي قرار مي‌گيرد و با خريد بخشي از توليدات اين شركت براي تامين نشريات و مجلات سبب مي‌شود تا خط توليد اين كارخانه عوض نشود.
وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در پايان گفتگو در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس كه ره‌آورد سفر و بازديد سريع از شركت صنايع چوب و كاغذ مازندران چيست، گفت: به عنوان يك مسئول در كشور حمايت خود را دريغ ندارم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.